piątek, 15 lutego 2013








BOUAR - 2 najwieksze miasto w Centralnej Afryce :) 
Ja znajudje się w Yole...czyli jakięś 8 km od tego właśnie miasteczka albo jak kto woli Miasta 

W mieście jak to zwykle bywa nie wolno robić zdjęć.
Można trafić do więzienia, stracić aparat albo zapłacić mandat w wysokości jakiegoś 100euro....
Czyli naprawde nie warto ryzykować i wiele wiele osob unika tego...
Ja nie mogłem...musze musze zrobic jakieś zdjęcia....i tak otym sposobem udało mi się kilka nich zrobić....

przepraszam za chaos ale jakos nie potrafie poustawiać tych zdjęć tak jak bym chciał
1 - tak się suszy ubranie po praniu :)) 
2 - Liceum :)) duży ośrodek ale jedyny w tej cześci kraju
3 - przedmieścia czyli powstający domek a dokłądniej dach nie okryty jeszcze słomą
4 - Warsztat samochodowy....szkoda że nie widać mechaników :(((  
5 - absolutne centrum !! tam jest najwiecej policju i najwiecej się zawsze dzieje....w tle nawet widać CINEMA a na czele czekają na okazje Taxi Moto :)
6 - przedmieścia - takie tu są domki
7 - Marsze warzywne....zaraz obok centrum znajduje się taki ryneczek na którym można kupić właśnie warzywa i owoce :))

8 - A tak wymienia się dach.....po prawej stronie widać cegły na jakiś kolejny domek, cegły robi się recznie :))

Wiem wiem....zdjęcia do dupy ale z czasem mam nadzieje że uda mi się wyjść do ludzi i coś zrobić...tzn jakieś zdjęcia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz